xoul ariff

I don't mind the rain, it cleanses the world

Burger Santak!

Santak Burger
Sri Serdang










Sebenarnya tak perlu pun nak letak tanda seru dekat topic..saja jer nak bagi korang cuak sket..takut tak? takut tak? Malas2 Busy2 aku pun, aku cuba update jugak seminggu sekali blog ni. Jika ditakdirkan aku tamat belajar dekat Uniten ni sem ni (lagi 18 hari), maka balik la aku ke Perlis tanah tumpahnya darahhku..rakyat hidopp..eh. Maknanya tak dapat la aku review2 kedai makan area Bangi syurga makanan (bak kata teRi)-Kajang-Serdang-KL-Putrajaya dan kawasan2 sekitar ni lagi macam yang aku buat sejak 5 tahun lepas lagi, sob2. Bersedih2 kemudian, beronok2 dahulu. Jom tengok makanan. Read More.





Orait santak burger ni sebenarnya cuma gerai burger, bukan kedai pun. Area gerai dia dekat dengan Maybank Sri Serdang. Burger yang dalam gambar2 ni nama dia Santak Special. Harga Rm3 kalau tak salah. Kesedapan? Mungkin burger versi gerai (bukan fastfood) tersedap yang pernah aku makan. Sorry aku tak pandai nak describe kesedapan dia dalam ayat (sebab tu aku amek gambar). Lepas korang tengok gambar ni, pegi la try burger santak ni. Kalau ada burger yang lagi sedap, jangan lupa komen bagitau, hehe.


Sebenarnya banyak jugak makan makanan2 best minggu ni, tapi sebab kononnya nak kluar gi study, jadi tak bawak digicam. Nanti2 kalau ada kesempatan boleh gi makan sana lagi, aku amek gambar & post sini :) Gudluck untuk semua student Uniten (dah nak habis final baru nak wish gudluck).

p/s: to teRi, aku letak link ko kt atas tu..kalau pasni ada awek hot masuk blog ko..dtg dari blog aku la tu, cepat blanja aku burger santak! (takut tak?)

12 komen jika teruja tengok gambar:

Lucy S. said...

gile terliur tgk gmba2 ats ni T_________T

March 27, 2010 6:57 AM  
Farhana said...

sodapppp! yummy!!!! nak g lah makan sane hahahahah semata2 nk mkn beger nih patut?? hahahaha

March 27, 2010 7:33 AM  
xoulariff said...

@alynn: haha..jgn tgk time lapar
@nana: err..kalau duduk dekat2 sini memang wajib dtg

March 27, 2010 7:46 AM  
teRi said...

sedap2
lg sedap kalo xoul blanje
;))

March 27, 2010 8:30 AM  
teRi said...

mmg dia buh kicap manis ke utk sedapkan beger? hahahha

March 27, 2010 8:30 AM  
xoulariff said...

ahahahhaha..kicap manis...hahaha

March 27, 2010 8:39 AM  

mcm lembik je..sure susah nak makan :P

March 28, 2010 4:04 PM  
xoulariff said...

burger gerai kalo lembik2 sos mayonis semua meleleh2 lagi sedap la..burger mcd takpela keras2..hehe

March 28, 2010 7:31 PM  
m_m said...

blanje r pe gik.. kang da blk perlis takle blanje da =p

March 29, 2010 7:44 PM  
Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator. May 05, 2010 1:15 AM  
Related Posts with Thumbnails