xoul ariff

I don't mind the rain, it cleanses the world

Kampung..

Kampung..
Ooo..balik kampung..





Tak banyak benda nak buat pun bila dah balik rumah, semua benda pun jadi malas dekat rumah (konon dekat Uniten macam rajin jer)..Review makanan ada la 4-5 kedai yang aku belum post lagi, nanti2 bila rajin aku post..haha..saja simpan stok sebab tau dah balik nanti memang takkan jarang aku nak gi kedai makan amek2 gambar. Takde gambar best pun dalam post ni, saja nak bagitau yang aku dah balik. Maka post pun akan berkurang la lepas ni.

Dalam banyak2 kali aku drive balik dari KL - Perlis, kali ni la paling tak feel, ngantuk, penat, takde mood, malas semua ada. Siap berhenti dekat kawasan rehat, tertidur dalam kereta lak tu, slambe je tidur peluk bantal..haha..masa drive pun ada la 2-3 kali aku terlelap, tau2 dah kat tengah jalan, sebaik takde keta lain masa tu. Read More.






Meter tak clear..tapi aku bawak 200kmph jer sebab barang banyak dekat blakang..saja tamo blagak..

Dah sampai, basuh kereta dulu, baru matching dengan owner..

Tadi bosan, ajak adik aku gi jalan2 photoshoot dekat Kuala Perlis, tapi macam terlewat lak sebab sampai2 dah gelap, tak sempat nak shoot sunset, next week kena gi lagi la nampaknya. Sempat shoot dekat 1 spot jer sebelum matahari terbenam.


 Sekian, nanti aku post gambar sawah padi pulak..hehe

5 komen jika teruja tengok gambar:

"Siap berhenti dekat kawasan rehat, tertidur dalam kereta lak tu, slambe je tidur peluk bantal..haha..masa drive pun ada la 2-3 kali aku terlelap, tau2 dah kat tengah jalan, sebaik takde keta lain masa tu."

alolo
mane part yg karok2, wt gaya org rabun xnmpk jln sume ;))

btw, nice pic..yg last tu sgt2 bes :D

April 19, 2010 1:37 AM  
xoulariff said...

ehem..tu mana boleh bgtau,saham jatuh..thanks :)

April 19, 2010 1:40 AM  
BaDBoYs said...

wah...org kuala perlis ni...kampung seberang belah mana??..

April 19, 2010 3:02 AM  

eii bahaya nye tertido tgh drive

nice pics ;)

April 19, 2010 8:38 AM  
xoulariff said...

BaDBoYs: bukan org kuala..saja jalan2 situ
WaNiE: tu la..tolong jangan tiru :)

April 19, 2010 1:47 PM  
Related Posts with Thumbnails